Co umíme

Roadshow a aktivační kampaně

  • Summer roadshow Summer roadshow Summer roadshow Summer roadshow

    Summer roadshow

    Letní roadshow pro značku chipsů, která se konala v rámci vybraných festivalů v České republice a na Slovensku. Roadshow měla šest zastávek a navštívilo jí na 10 000 osob.
  • Prezentace potravin Prezentace potravin Prezentace potravin Prezentace potravin

    Prezentace potravin

    Kompletní zajištění prezentace potravin tuzemské značky. Logistika prostoru, stavba stánků, zajištění inventáře a promotérů. Realizace dárků a doprovodného programu pro děti. Akce se konala v Hrochově Týnci a na Hradě Špilberk. Zúčastnilo se jí 5 000 osob.
  • Letní roadshow Letní roadshow Letní roadshow Letní roadshow

    Letní roadshow

    Letní roadshow s deseti zastávkami po celé České republice. Zajištění doprovodného programu na stánku a soutěže pro děti i dospělé. Akci navštívilo na 5 000 osob.
  • Letní roadshow Letní roadshow Letní roadshow Letní roadshow

    Letní roadshow

    Kompletní organizační zajištění roadshow po celé České republice. Akce měla 10 zastávek a probíhala na jaře a v létě a navštívilo jí na 5 000 osob.
  • Crossover roadshow Crossover roadshow Crossover roadshow Crossover roadshow

    Crossover roadshow

    Letní roadshow pro automobilovou společnost. Představení nových vozů z řady Crossover v 8 městech po celé České republice. Akci navštívilo na 70 000 osob.
  • Kampaň Angry Birds Kampaň Angry Birds Kampaň Angry Birds Kampaň Angry Birds

    Kampaň Angry Birds

    Promo aktivity v rámci kampaně Angry Birds s cílem zvýšit povědomí o nových levných smart phonech. Promo se odehrávalo v rámci atraktivních letních festivalů a akcí v Hradci Králové, Praze, Lipně a Plzni. Roadshow navštívilo 3 500 osob.
  • Roadshow pro TV  společnost Roadshow pro TV  společnost Roadshow pro TV  společnost Roadshow pro TV  společnost

    Roadshow pro TV společnost

    Produkční zajištění doprovodného programu k letní roadshow společnosti. Víkendové akce v jednotlivých městech v Čechách a na Moravě. Roadshow navštívilo na 20 000 osob.
  • Emotion Day Emotion Day Emotion Day Emotion Day

    Emotion Day

    Jarní a letní roadshow s cílem představit současným i potenciálním zákazníkům modely aut této značky a podpořit jejich zájem o koupi. Akce se konaly ve 26 městech po celé České republice a navštívilo je na 10 000 osob.