Co umíme

Speciální eventové projekty

  • Večer v japonském stylu Večer v japonském stylu Večer v japonském stylu Večer v japonském stylu

    Večer v japonském stylu

    Společenské setkání pro obchodní partnery u příležitosti poděkování za jejich dosavadní spolupráci. Akce se konala v restauraci Aureole a zúčastnilo se jí 100 osob.
  • Speciální FB aplikace Speciální FB aplikace Speciální FB aplikace Speciální FB aplikace

    Speciální FB aplikace

    Zajištění speciální akce kdy se pomocí FB aplikace soutěžilo o lístky na zápas UEFA Super Cup mezi Bayernem a Chelsea. „Hráči“ prostřednictvím svých pc stříleli na reálného brankáře, který stál v brance v ateliéru a chytal vykopnuté míče.
  • Kick off vs. Nismo Kick off vs. Nismo Kick off vs. Nismo Kick off vs. Nismo

    Kick off vs. Nismo

    Soutěž automobilové společnosti o to, zda je rychlejší vykopnutý míč fotbalistou nebo sportovní vůz. Natočení speciálního promo videa. Soutěž u příležitosti sponzorství firmy Ligy mistrů UEFA. Natáčelo se na letišti v Letňanech.
  • Odhalení památníku Odhalení památníku Odhalení památníku Odhalení památníku

    Odhalení památníku

    Slavnostní odhalení památníku obětem výstavby areálu továrny v Litvínově. Akce se zúčastnilo 100 osob.
  • Fleet day Fleet day Fleet day Fleet day

    Fleet day

    Kompletní příprava a organizace společenské akce pro obchodní partnery společnosti jako poděkování za jejich celoroční práci. Netradiční air show program a závody luxusních značek aut na letišti v Příbrami. Akce se zúčastnilo 150 osob.
  • Společně na jedné lodi Společně na jedné lodi Společně na jedné lodi Společně na jedné lodi

    Společně na jedné lodi

    Akce při sloučení dvou společností v jeden celek. Cílem byla integrace týmů a podpoření myšlenky „všichni jsme si rovni“. Akce nesla podtitul „Společně na jedné lodi“. Event se konal na pražském Žofíně a zúčastnilo se jej 250 osob.
  • Sommerfest Sommerfest Sommerfest Sommerfest

    Sommerfest

    Prezentace společnosti jako hlavního partnera festivalu, který organizovala Německá komora průmyslu a obchodu. Akce se konala na německé ambasádě a navštívilo jí 900 osob.
  • Srdcová záležitost Srdcová záležitost Srdcová záležitost Srdcová záležitost

    Srdcová záležitost

    Tradiční narozeninová oslava pro zaměstnance společnosti. Koncept akce byl pojatý jako srdcová záležitost. Event se konal v Průmyslovém paláci a navštívilo jej 1 000 osob.
  • Imaginárium.cz Imaginárium.cz Imaginárium.cz Imaginárium.cz

    Imaginárium.cz

    Slavnostní party u příležitosti oslavy 17. narozenin společnosti. Cílem akce bylo přenést hosty do světa fantazie, pohody, barev a rozličných chutí a nevšedních zážitků. Party navštívilo 1 500 hostů.